środa, 29 lutego 2012

Poduszki zdobione

We wpisie tym zamieszczam zdjęcia wykonanych przeze mnie własnoręcznie poszewek na poduszki. Są to poduszki zdobione różnymi ciekawymi wzorami. Wyszywanie jest dyscypliną ciekawą i bardzo lubię się tym zajmować. Od pewnego czasu pasjonuje mnie to coraz mocniej czego efektem są te oto moje poduszeczki. Myślę, że nadają się do każdego wnętrza, szczególnie jednak jako ozdoba sypialni czy salonu. Wnoszą dużo światła i ciepła sprawiając, że pomieszczenie nabiera przytulnego charakteru. W kolejnych wpisach zaprezentuję również inne swoje wyroby, gdyż staram się swojej domowej "twórczości" nadawać charakter interdyscyplinarny.

































2 komentarze:

  1. Super, bardzo podobają mi się takie zdobione poduszki :). Właśnie nie dawno kupiłam na https://senpo.pl/producer/tempur/ komplet nowych poduszek i szukam obecnie sposobów na ich udekorowanie. Z takimi poszewkami będą z pewnością świetną ozdobą mojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie takich rzeczy ja jeszcze póki co nie potrzebowałem. W każdym razie bardziej interesował mnie zakup ciekawych mebli do wnętrz. Wiem, że bez problemów można je dostać w sklepie https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i to jest dla mnie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń